Hyundai lanceert zijn eerste Europese Brand Space op Amazon
- Hyundai herdefinieert digital betrokkenheid en klantgerichtheid via zijn eerste Europese Brand Space op Amazon
- Digitale hub om interessant nieuws over het merk te bieden en potentiële klanten door te verwijzen naar persoonlijke ervaringen bij plaatselijke dealers
- Duitsland het eerste land dat Hyundai's Brand Space introduceert in april 2024
Offenbach, 15 April 2024 – Hyundai Motor Europe lanceert zijn eerste Brand Space op Amazon, met als doel digitale betrokkenheid en klantgerichtheid te herdefiniëren.
Hyundai's Brand Space is een innovatieve digitale omgeving in de Amazon store die klanten de mogelijkheid biedt om meer te weten te komen over Hyundai, de technologische vooruitgang en het streven naar duurzaamheid van het merk.
Met de nieuwe Brand Space op de populaire store wil Hyundai nieuwe doelgroepen kennis laten maken met het merk en verbondenheid stimuleren bij potentiële klanten door met hen te communiceren in een vertrouwde omgeving.
Het eerste land dat Hyundai's Brand Space op zijn lokale Amazon-pagina uitrolt, is Duitsland in april 2024.
"Onze samenwerking met Amazon vertegenwoordigt de sterke toewijding van Hyundai om aan de eisen van klanten te voldoen via een kanaal waarmee ze al vertrouwd zijn," zegt Andreas-Christoph Hofmann, Vice President Marketing, Product & PR van Hyundai Motor Europe. "Door gebruik te maken van het bereik van Amazon en het vertrouwen dat consumenten in de winkel hebben, brengen we Hyundai rechtstreeks naar de vingertoppen van klanten, bieden we hen de mogelijkheid om meer te weten te komen over ons merk en onze visie en worden ze naar onze lokale websites geleid voor meer productdetails."
Om Amazon-klanten naadloos door hun reis te leiden, gebruikt Hyundai verschillende touchpoints, zoals displayadvertenties in de Amazon-winkel, die klanten naar de Brand Space leiden. In deze ruimte kunnen klanten info over het merk en het productaanbod vinden, en kunnen ze doorklikken naar lokale Hyundai-websites voor interactie met de digitale autoconfigurator of zelfs een proefrit plannen bij lokale dealers.
"We zijn verheugd om onze strategische samenwerking met Hyundai uit te breiden naar Europa," zegt Nils Gräf, Managing Director, Amazon Ads, Duitsland. "We geloven dat de nieuwe digitale hub een innovatieve manier zal bieden om potentiële klanten kennis te laten maken met het merk Hyundai via een winkelervaring die ze al gewend zijn, en dat terwijl we lokale dealers blijven ondersteunen."
Bezoek Hyundai's Brand Space op Amazon.de op: www.amazon.de/erfahrehyundai