Prestaties en vooruitgang: Hyundai op het autosalon van Parijs 2018
Wereldpremière van de New i30 Fastback N, de nieuwste prestatiegerichte Hyundai.
Op het autosalon van Parijs 2018 toont Hyundai zijn nieuwste modellen en initiatieven op het gebied van vertrouwen, vooruitgang en prestaties. Deze facetten worden alle drie weerspiegeld in de indeling van de stand en liggen aan de grondslag van de richting die het merk gaat inslaan. Hyundai viert ook de wereldpremière van de New i30 Fastback N, zijn tweede prestatiegerichte model in Europa. Door verfijnd en elegant design te combineren met het beproefde rijplezier van de N-versies wordt dit de eerste krachtige vijfdeurscoupé in het C-segment. Een ander hoogtepunt op de stand is de wereldpremière van de New i30 N Line, een uitbreiding van het N-aanbod aan klanten die de i30 graag nog wat levendiger zien. Als uithangbord van de pioniersgeest waarmee het de mobiliteit van de toekomst ontwikkelt, stalt Hyundai op zijn stand ook de All-New Kona Electric en de NEXO uit.
“Dit jaar stellen we op het autosalon van Parijs onze toekomstige merkstrategie voor, die gebaseerd is op drie pijlers: vertrouwen, vooruitgang en prestaties. Met de N-modellen zijn we emotionele waarde aan ons merk gaan toevoegen en met de i30 Fastback N breiden we nu ook ons gamma van prestatiegerichte modellen uit,” aldus Andreas-Christoph Hofmann, Vice President Marketing & Product bij Hyundai Motor Europe. “We verstevigen ook onze leiderspositie in toekomstgerichte mobiliteit met een sterk milieuvriendelijk mobiliteitsaanbod. De All-New Kona Electric en de NEXO tonen aan dat we onze klanten nu al toegang bieden tot de mobiliteit van de toekomst.”
‘Le Fil Rouge’: De nieuwe designrichting van Hyundai
De conceptauto ‘Le Fil Rouge’ geeft de nieuwe richting aan die Hyundai met zijn design inslaat en vormt het orgelpunt van Hyundai’s aanwezigheid op het autosalon van Parijs. Net zoals de Intrado en de FE Fuel Cell Concept al duidelijk lieten zien wat de latere Kona en NEXO zouden brengen, introduceert ‘Le Fil Rouge’ Hyundai's nieuwste benadering van design: het thema ‘zinnelijke sportiviteit’ wordt belichaamd door alle voertuigen die het merk in de toekomst op de markt zal brengen, van sedans tot SUV’s.