Hyundai Motor Europe lanceert grappige, unieke campagne met Belgische tint.
In een wereld vol limieten biedt Hyundai iets totaal verschillend aan.
- In een wereld vol limieten biedt Hyundai iets totaal verschillend aan.
- Nieuwe Europese campagne voor uitzonderlijk waarborgpakket.
- Verschillende grappige animatievideo’s.
- Clips met muziek van Belgische groep veroveren Europa.
De verzameling van korte animatiefilms wordt opgeluisterd door een akoestische versie van het bekende nummer uit 1993 ‘No Limit’ door de Belgisch-Nederlandse groep '2 Unlimited '. De groep werd opgericht door 2 Belgische producers die met het nummer een grote hit scoorden. In deze nieuwe campagne doet het herkenbare deuntje meteen weer terugdenken aan de gloriedagen van de groep.
Hyundai voorziet verschillende filmpjes waarin gebruik gemaakt wordt van ondermeer vliegtuigen, duikers, gorilla's, springkastelen en Mexicaanse muzikanten om de meest opmerkelijke situaties in de wereld te illustreren die hun grenzen kennen. Dat staat in schril contrast met het onbeperkte aspect van het Hyundai waarborgpakket.
Mark Hall, Vice President Marketing bij Hyundai Motor Europe zegt: "Met deze 'A World of Limits' campagne willen we potentiële klanten aanspreken aan het begin van het aankoopproces. We weten dat de garantie een belangrijke aspect is voor veel consumenten, maar het is een nogal droog onderwerp. Deze campagne is een poging om Hyundai's toonaangevend onbeperkt waarborgpakket op een leuke en boeiende manier te promoten."
De nieuwe campagne zal in Europa op meerdere media-platforms gelanceerd worden. Via online en de sociale media zullen we zo meer dan 1,5 miljoen fans bereiken.
Hyundai heeft haar unieke 5 jaar garantie zonder kilometerbeperking geleidelijk geïntroduceerd voor haar nieuwe modellen. Het pakket omvat een garantie van 5 jaar zónder kilometerbeperking, vijf jaar wegbijstand en 5 jaar gratis ‘health checks’ van het voertuig.
‘A World of Limits’ kan worden bekeken op het Hyundai Motor Europe YouTube-kanaal: http://www.youtube.com/watch?v=VvRYtIM6ueU