Hyundai opent eerste eerste pop-up Brandstore in Waasland shopping center

Hyundai opent eerste eerste pop-up Brandstore in Waasland shopping center

Voor de allereerste keer in België, opent Hyundai een premium Brandstore in het Waasland Shopping Center (Sint-Niklaas). De pop-up brandstore opent op 12 oktober z’n deuren.

Maandag 12 oktober 2015 — Pop-up stores winnen aan populariteit, niet in het minst door de groeiende interesse van het shoppende publiek. De invoerder van Hyundai in België en haar officiële merkverdeler voor Sint-Niklaas en omstreken, garage Maro, hebben de handen in elkaar geslagen om voor de eerste keer een tijdelijke Hyundai Brandstore te openen in België.

Dat gekozen werd voor het Waasland Shopping Center mag niet verbazen gezien het hoge bezoekersaantal van het winkelcentrum. Tijdens de volledige periode dat de pop-up open zal zijn (van 12 oktober tot 12 november), zullen 500.000 tot 530.000 bezoekers de pop-up kunnen ontdekken.

Grootste Aziatische automerk op de Belgische markt

De timing is niet toevallig; Hyundai lanceert momenteel de gloednieuwe Tucson, een betaalbare compacte SUV (jeep-achtige vrijetijdswagen) met een premium uitstraling. De Tucson wordt dan ook dé trekpleister in de Brandstore. Hyundai mag gerust een pionier genoemd worden van het SUV-segment. Zijn voorganger, de ix35, is bijna onafgebroken de meest verkochte SUV geweest op de Belgische markt. De nieuwe Tucson zal die rol ongetwijfeld snel overnemen.

Het mag trouwens gezegd dat Hyundai al sinds enige tijd het grootste Aziatische merk is op de Belgische markt.

Op de officiële lijst van inschrijvingen van nieuwe wagens prijkt het Zuid-Koreaanse merk steevast op de 10e plaats, vóór grote merken als Skoda, Volvo, Nissan, Toyota, Mazda en Kia. Wereldwijd is Hyundai de 5e grootste autoconstructeur ter wereld.

Nieuwe Tucson in de spotlights

Naast een i20 (polyvalente stadswagen), een ix20 (compacte monovolumewagen) en een Grand Santa Fe (een luxueuze grote SUV met 7 zitplaatsen), zullen nog 2 Tucsons in de spotlights staan in de Hyundai Brandstore die 629 m² groot is. De Tucson heeft een uitgesproken Europese en premium uitstraling en hij is leverbaar in een ruim aantal combinaties. Zo kan de klant opteren voor twee- of vierwielaandrijving, een manuele versnellingsbak of een automaat, en niet minder dan 5 verschillende motorversies waaronder een 1.7 CRDi diesel met lage CO2-uitstoot.

De nieuwe Hyundai Tucson pakt trouwens uit met een indrukwekkende standaarduitrusting: start/stop-systeem, dakrails, bluetooth koppeling voor handenvrij bellen, audio stuurwielbediening, verstelbare rugleuning van de achterbank, een afdekscherm voor de bagageruimte, een lederen stuurwiel en een actieve motorkap, zijn allemaal standaard. Zelfs enkele luxe-items zijn altijd aanwezig vanaf de basisversie; airconditioning, automatische koplampen, cruise control, snelheidsbegrenzer, parkeersensoren achteraan en een 3,5 inch centraal TFT-scherm in de tellerpartij.

Lage prijs, 5 jaar garantie met onbeperkte kilometers

Er is al een Tucson vanaf 23.999 €, inclusief BTW. Hyundai voorziet voor al zijn nieuwe modellen overigens het beste garantiepakket in de markt. Zo geniet de klant van 5 jaar volledige waarborg, ongeacht het aantal kilometers dat hij/zij rijdt, maar ook 5 jaar gratis wegbijstand in Europa en een gratis jaarlijkse gezondheidsinspectie van het voertuig.

25 jaar Hyundai in Sint-Niklaas

De eerste Hyundai pop-up Brandstore komt er dankzij een intensieve samenwerking tussen de invoerder Hyundai Belgium, en de officiële Hyundai verdeler voor Sint-Niklaas en omstreken, garage Maro.

Garage Maro is een begrip in het Waasland. De familie Vertenten viert binnenkort haar 35 jarig jubileum, en volgend jaar zaal zaakvoerder Kenny Vertenten 25 jaar officieel Hyundai verdeler zijn. Kenny is dan ook zeer blij met dit unieke project in het Waasland Shopping Center: “Voor vele mensen is Hyundai nog een nobele onbekende. Dat we middels deze pop-up store vele mensen op een unieke manier kunnen laten kennismaken met het merk, is dan ook een grote troef. Het is trouwens niet onze eerste zorg om wagens te verkopen in de pop-up, wel willen we elke gast even onderdompelen in de wereld van Hyundai. Er valt dan ook veel te vertellen over onze betrokkenheid in het voetbal, in de rallysport, of over ons gamma dat niet minder dan 17 modellen kent. Mensen moeten beslist eens binnen lopen !”

Test 1.jpg